Alla inlägg den 27 april 2008

Av Peter - 27 april 2008 19:14

Då har myggterrorn börjat då har jag märkt. Vi var ute ett tag på eftermiddagen och myggen surrade på runt ansiktet och fick in ett par bett på mig, men det hade dom inte så mycket för, för dom dog sen av en klapp från mig. Fast myggen är väl ingen plåga häromkring som den är där i Gysinge och Österfärnebo där dom inte kan vara ute på somrarna. Jag har i alla fall hellre sommar och myggit än vinter och myggfritt. Så är det.

Av Peter - 27 april 2008 14:40

Vi hade starka funderingar på att åka in och kika på Gefle - AIK idag, men vi ställde in. Matchen går ju på tv, och vädret ser ju inte ut att bli strålande heller, och då orkar i alla fall inte jag stå och titta på bara fotboll, fast i och för sig är det ju jätteroligt att se aik få stryk, men det är ju inte säkert det händer heller för Gefle har ju inte bästa form direkt. Istället får jag försöka följa matchen så gott det går på tv:n, om den kanalen över huvud taget får vara på då...

Ovido - Quiz & Flashcards