Alla inlägg den 13 april 2008

Av Peter - 13 april 2008 21:32

För Engla och hennes familj, för alla som hjälpte till i letandet och för bygden med 209 boende som aldrig kommer att vara den samma på ett tag. Mina tankar finns hos er ikväll, och frågan är om man kommer att sova överhuvudtaget inatt...

Av Peter - 13 april 2008 19:48

Englas försvinnande ser ut att ha klarats upp... Min gamla skolkamrat har erkänt mord på Engla och på en tjej som mördades i Falun för åtta år sedan, ett fall som tills nu varit ouppklarat. Vi visste ju att han var knäpp, men inte att det var så här illa, jag fattar inte hur man kan bli så där rubbad. Nu hoppas jag att han får ett riktigt jävligt straff, att han får lida nåt så förbannat mycket, och när han dör hoppas jag han får brinna i helvetet det jävla svinet. Jag lider med Englas familj och kompisar, jag lider med Stjärnsund som nog aldrig kommer att bli vad det varit.

Av Peter - 13 april 2008 16:28

än spikmattan.. Jag somnade där igen och har legat en timme på den. Det svider lite på ryggen nu...       

Av Peter - 13 april 2008 07:54

Efter natt med dålig sömn, igen, kommer man upp och tittar ut genom fönstret och får se snöflingor dala ner från skyn, det spelar ingen roll vilket fönster man ser ut igenom heller, det är precis likadant utanför i alla... Jag vill ha sol, blå himmel och värme, inte jämngrå massa och kyla. Men det är ju april och då är det väl så här... Man får hålla ut ett tag, solen finns ju där bakom det gråa täcket, och förr eller senare bryter den igenom, jag hoppas det blir förr..

Ovido - Quiz & Flashcards