Alla inlägg den 11 april 2008

Av Peter - 11 april 2008 19:25

Ja, det har varit fredag hela dagen idag. Tidigt blev man väckt och upp skulle man på en gång. Sen var det dags för treårskontroll, och Oskar gick igenom med bravur, sen skulle vi hem tänkte vi, men Oskar ville vara kvar ute i väntrummet på BVC och leka med leksakerna. En halvtimme blev vi kvar där innan vi åkte hem. Sen var vi hos farmor och farfar och hälsade på, och på kvällen har vi varit på minisimmet. Oskar har blivit lite väl feg, dom andra barnen verkar göra framsteg hela tiden, men för Oskar är det nästan tvärtom av någon anledning. Men det kommer väl så småningom.


Trött som 17 har jag varit hela dagen, så jag hade tänkt mig att somna tidigt idag. Oskar har redan somnat, sambon sover för hon ska vara vaken hela natten sen, men jag sitter framför tv:n och bloggar. Den tredje sm-finalen i hockey börjar strax och i brist på annat ska jag kika litegrann på matchen...

Ovido - Quiz & Flashcards