Alla inlägg den 8 april 2008

Av Peter - 8 april 2008 18:21

Jag fick ingen biljett till Brynäs - Leksand idag, fast jag hade några på gång för 400:- kronor stycket... Lite dyrt tyckte jag och så skulle jag ju inte hinna i tid till jobbet heller, så jag köpte matchen för 50 spänn och får kika på datorn istället. Fast det är bara det att den här burken lägger av rätt som det är, och sen är det svårt att få igång den igen, men vad gör man inte..? Nästa år kanske Brynäs spelar i Allsvenskan, så det gäller att passa på nu... En chansning, men jag hoppas jag får se hela matchen i alla fall. Jag kommer att vara dödstrött på nattskiftet sen...

Av Peter - 8 april 2008 13:13

jag undrar hur nåt sånt kunde hända där. Någon rövar bort en tioårig flicka och nu hjälper hela bygden till att söka efter henne. Stjärnsund är en otroligt vacker plats. Lugnt och fridfullt, men nu har hela världen vänts upp och ner där. Jag undrar om det någonsin kommer att bli som det varit där..? Det är nästan så man hoppas att det är hennes pappa som kommit och rövat bort henne, då är hon i alla fall troligen vid liv. Är det någon annan som tagit henne så kan det ha hänt vad som helst. Man blir lite orolig själv. Stjärnsund är ju så nära och man har egna barn som kan bli bortrövade, man vet ju aldrig vad det stryker omkring för idioter... Det är läskigt. Jag hoppas dom hittar tjejen vid liv. En person är gripen, tidigare dömd för våldtäkt, jag hoppas det ger nåt... Det är en sjuk jävla värld vi lever i.

Av Peter - 8 april 2008 00:10

är det nu... Men jag undrar om spökena vet om det nu när vi har ställt om klockan till sommartid? Är dom med på det eller kör dom bara på? Jag undrar eftersom jag är lite mörkrädd, och man kanske inte ska känna sig så säker när klockan blir 01:00, för om dom inte är med på sommartiden sätter dom ju igång då... I natt och imorgon natt jobbar jag, så då är det ingen fara, men sen...

Ovido - Quiz & Flashcards