Alla inlägg den 22 april 2008

Av Peter - 22 april 2008 19:54

..vad jag ska hitta på för rubrik, ingen alls verkar det som.  Dagen har gått och det har varit bra.  Vädret har varit toppen och Oskar och jag har lekt hela eftermiddagen tills hans farmor sms:ade ner oss på fika, så vi åkte dit, fikade, lekte lite och åkte hem. Junior var trött så när jag skulle knäppa loss honom från bilstolen sov han redan, så det var bara att bära in honom och försöka få av honom kläder och lägga honom i sängen, det gick bra, han sover och jag sitter och slötittar på en film som jag sett förut...


Jag funderar på att kika på den första Champions Leaguesemin mellan Liverpool - Chelsea, jag har inget egentligt intresse av matchen, men det kan ju vara kul att se ändå. Jag hoppas nästan på att Chelsea vinner så jag slipper alla sms från kusinen som kommer som ett brev på posten när Liverpool lyckas med nåt bra. Imorgon däremot SKA jag kika på Barcelona - Man United, och lyckas United med nåt bra, ska ge tillbaka, och då är det ju roligare om Liverpool redan åkt på stryk.


Jag saknar en grej här på bloggen... Man kan inte välja färg på bokstäverna.. Jag skulle vilja göra det ibland liksom... 



Av Peter - 22 april 2008 14:48

Det är härligt väder ute, och fin färg på himlen. Blåvit :) Jag och Oskar tog en cykeltur till Ankdammen och slängde åt dom lite gammalt bröd, men det var inte mycket ankor kvar där nu, det var mest skrikiga fiskmåsar som ville ha bröd, men dom kunde man finta så att dom få ankorna fick det mesta. Måsarna vågar inte komma så nära som ankorna, och tur är väl det. Oskar är lite besvärad av dom närgångna ankorna, men han är lite tuffare än i vintras i alla fall, då vågade han inte vara kvar på marken då ankorna flockade sig runt fötterna på honom, det var många mer då också. Ankor alltså.

Ovido - Quiz & Flashcards