Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Special

Av Peter - 1 december 2008 10:15

Då är man ägare av en Mackmyra Special... Det blev så att jag åkte ner, först jättetidigt. Klockan sex rullade jag förbi bolaget, men det var inte en människa där så jag åkte hem igen. Klockan sju åkte jag tillbaka, och det var inte en människa där då heller så jag snurrade runt i tio minuter och när jag kom tillbaka satt det en där, så jag parkerade och gick dit och satte mig jag med. Och väntade i tre timmar, drack lite kaffe, och frös. 12 flaskor hade vårat bolag fått och alla gick åt till slut, halvtio kom sista person som fick ett exemplar. Nu ska jag värma mig, kanske sova lite och sen ska jag arbeta hela eftermiddagen...

 
 
Golfer

Golfer

1 december 2008 12:15

Samma på mitt bolag. 12 flaskor. Jag stod först i kön av fem pers. Nu är frågan när man ska öppna....

http://golfers.blogg.se

 
Ingen bild

KoppTe

1 december 2008 15:10

Är det inte hyffsad alkisvarning att stå utanför bolaget flera timmar innan öppning en måndag morgon:-)

 
Golfer

Golfer

1 december 2008 21:43

Visst kändes liiite knepigt, men det var det värt. :-)

http://golfers.blogg.se

 
Ingen bild

Peter Himself

1 december 2008 23:44

Jag har gjort förut och nu känns det bara bra, man har vant sig vid att folk tokstirrar på oss :)

 
Ingen bild

KoppTe

2 december 2008 14:03

Har själv varit där innan öppningsdags men det var på 20-årsdagen man stod och ruska och skrek på Gert "Kom och öppna!".

 
Golfer

Golfer

2 december 2008 20:16

Glömde fråga...är den rökig?

http://golfers.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 10 december 2008 09:27

Det här blir det sista inlägget på den här bloggen, jag flyttar hit; http://petersbloggerier.blogspot.com och fortsätter som om ingenting har hänt. Jag trivs bättre där borta liksom. Jag ber om ursäkt till alla som läser här ifall det ställer till li...

Av Peter - 9 december 2008 11:28

Matchen igår alltså... Jag som hade satsat pengar på att Brynäs skulle vinna borta mot Frölunda, men matchen hinner knappt komma igång innan BIF ligger under med 3-0... Brynäs var nästan lika dåliga som domaren, men BIF repade sig lite, det gjorde in...

Av Peter - 8 december 2008 18:38

Måndag. Måndagar brukar ju inte vara några höjdardagar och det har den här måndagen inte varit heller. Det har inte hänt nåt särskilt spännande. Vi var ute och med Oskar så han skulle få åka lite skidor, men det gick inte så bra... Skidorna "vickade"...

Av Peter - 7 december 2008 21:24

Jo, det blev en sväng till Furuviksparken idag. Oskar ville träffa tomten så vi åkte dit och kikade på julmarknaden. Sonen fick träffa tomten och sitta i knä på honom, och naturligtvis strejkade min kamera, det fanns inget objektiv monterat stod på d...

Av Peter - 7 december 2008 10:12

Vi kanske åker till Furuviksparken på julmarknad idag. Vi har inte bestämt oss än, men det verkar som om det skulle vara sista chansen före jul nu... Oskar och hans mamma är på simhallen och minisimmet för sista gången den här terminen, jag stannade ...

Ovido - Quiz & Flashcards