Alla inlägg den 21 april 2008

2-0

Av Peter - 21 april 2008 22:03

Det blev en tämligen enkel seger för IFK Göteborg, 2-0 efter 13 minuter och så var matchen slut. Dom andra hade visserligen en massa avslut, men dessvärre för dom, helt uddlösa. Jag njuter i fulla drag och humöret är på topp, en kväll när den är som bäst. Och ännu roligare blev det när Big Mouth Djordic nästan stod och grät i intervjun efter matchen, och raljerade om "sina" avslut, och "sina" hörnor... En lagspelare är han knappast, bara stor i käften. Kul att han tyckte att 2-0 i paus var i underkant... Käften glappar på den mannen så han vet inte vad han säger själv. Jag njuter, det är en härlig vårkväll!

Av Peter - 21 april 2008 18:35

Jag gillar vädret vi har nu. Det är underbart skönt när det börjar närma sig sommar och semester... Ja, till semestern är det ju ett tag kvar, men jag blir liksom så entuseastisk när värmen börjar komma. Nu sitter jag och väntar på en kompis som ska komma hit och kika på fotboll med mig. Vi är Änglar båda två och ikväll är det en match IFK Göteborg INTE får förlora. Slutresultatet kommer att påverka mitt humör åt det ena eller andra hållet, jag skulle vilja att det inte var så, men tyvärr, det är på det viset. Jag hoppas ju att jag kommer att vara sprudlande glad efter matchen och att känslan håller i sig till nästa match. Eller också kommer jag att vara tjurig som en liten unge efter matchen och ett tag efteråt. IFK spelar hemmamatch mot AIK. AIK är nog bland det äckligaste jag vet, näst efter paltbröd och fläsk kanske... 

Av Peter - 21 april 2008 05:26

Då har jag nått slutdestination i min nattliga vandring mellan reglerarhytterna. Om 20 minuter räknar jag med att bli avbytt och få gå hem. Gissa om jag tycker det ska bli skönt..?

Ovido - Quiz & Flashcards