Alla inlägg under mars 2008

Av Peter - 1 mars 2008 21:51

Ja, det kan man ju fråga sig... Fast idag röstade svenska folket ganska okey ändå på melodifestivalen, men helt nöjd är jag ju inte... Det var väl ganska väntat att dom som gick till final skulle göra just detta, men i dom andra omgångarna har det ju varit rejäla skrällar, men inte idag.. Jag hade ju hellre sett Nordman i final istället för Linda Bengtzing, och jag hade hellre sett Fronda till andra omgången istället för Sibel, men det är ju vad jag tycker. Jag ska klargöra direkt att jag aldrig skulle gå ut och köpa en skiva med någon av dom här artisterna, men tittar på melodifestivalen och gnäller gör jag ändå.

Av Peter - 1 mars 2008 15:18

Hade sett fram emot att få se Djurgården - Brynäs i eftermiddag, men av det blev det inget. Klantarslet till vaktmästare hade lyckats borra hål i ett kylrör när han skulle borra hålen till målburarna... Märker man inte om det blir lite mer motstånd..? Eller hade han tagit ett järn för mycket..? Men kanske besparade den där vaktmästaren mig några svordomar under eftermiddagen, vem vet. Nu får jag kolla på fotboll istället.

Av Peter - 1 mars 2008 12:49

Är det någon där ute som är en fena på felsökning på datorer..? Min jävla burk stänger av sig själv... Det är sjukt irriterande. Förut startade den om en massa gånger vid uppstart, men jag har formaterat om den och nu stänger den av sig själv av någon anledning som jag inte vet... Tråkigt är det i alla fall... Annars gillar jag den, den funkar hur bra som helst så länge den vill vara påslagen.


Annars är alla andra här hemma fortsatt sjuka och lite slöa. Oskar är piggast trots 39,7 graders feber i morse. Exakt lika mycket hade hans mamma, men hon är däckad. Oskar är uppe emellanåt och vill leka, fast mest ligger han och kikar på "Bortspolad" om och om igen. Så jag vabbar idag med, men imorgon hoppas jag på att kunna gå till jobbet... Eller hoppas förresten... Jag tror jag ska kunna gå i alla fall och tjäna lite pengar...

Ovido - Quiz & Flashcards