Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Peter - 8 mars 2008 22:20

Det finns trots allt hopp för svenska folket. Nordman röstades vidare i andra chansen och kvar satt Andreas och Carola med jättelånga näsor. Det var skönt att se Carolas min när det meddelades att Nordman slagit dom där uppe i Kiruna. Förmodligen var hon enormt segerviss och kunde inte för en sekund tänka sig att dom kunde bli utslagna. Så tack för en underbar kväll Sverige!

Av Peter - 8 mars 2008 19:39

Här har man gått och väntat på att få se Sanna Kallur springa och hoppa hem ett vm-guld, men så skadar hon sig på uppvärmningen till semifinalen... Det är naturligtvis synd om henne, men det är minst lika synd om oss som gått och väntat på loppet ikväll. Nu får vi vänta ända till OS i sommar, men det går väl det med. Inomhus-vm blev liksom lite ointressant nu, eller inte så lite heller, så där helt ointressant blev det i en handvändning.


Nu får man vänta in melodifestivalen istället. Jag ska ringa och tokrösta på Nordman och jag hoppas alla gör samma sak. Carola ska inte få gå vidare... En Smokehead ska jag tippa upp i whiskyglaset också, bara för att förgylla kvällen lite, men det blir väl bara en, för imorgon ska jag köra bil till Uppsala och gratulera Oskars kusin som fyllde år i veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards