Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Peter - 11 mars 2008 20:08

Vi tog en liten tur till Tunatutten i Borlänge på eftermiddagen. Det var sambon som skulle dit och kika på nåt, men det slutade med att jag kom ut därifrån med nya skor och ny jacka... Så kan det gå när man inte ska ha någonting alls.


Nu sitter jag i soffan, kollar på bandy, och bloggar samtidigt... Jag följer med spänning matchen på tv, och för tillfället ser det ut som om det blir Västerås som får skrinna ut på Studenternas på lördag och spela bandyfinal mot Sandviken. Vilka dom får möta är väl egentligen skit samma.. Sandviken ska ju bara åka ut och vinna matchen, och det tror jag dom gör vilket motstånd det än blir, jag tror inte något lag är "svårare" än det andra. Roligt ska det bli i alla fall. Jag längtar till lördag! 

Ovido - Quiz & Flashcards