Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Peter - 23 mars 2008 20:53

Så har det gått en dag igen... Imorgon har jag sovmorgon, eller jag får i alla fall sova längre än till strax före fem, och det är inte illa tycker jag. Jag ska försöka njuta av den extra timmen sömn jag kommer att få, jag hoppas ju såklart att det blir lite längre ändå, men man kan aldrig veta så säkert nu för tiden. Resten av familjen har redan somnat, dom är trötta efter en helg i  Hälsinglands skogar, det beror nog på luften tror jag. Ren och frisk luft har dom andats hela påsken, till skillnad från mig som mest dragit ner fabriksdamm i lungorna... Men jag går nog och lägger mig nu jag med... Kanske.

Av Peter - 23 mars 2008 19:09

Gjorde Man United guldrycket idag? Mycket talar väl för det, det var inga som helst problem att slå Liverpool. 3-0 talar sitt tydliga språk, United är i stort sett oslagbara. Fem poäng är avståndet till nya ligatvåan Chelsea som hade lekstuga med Arsenal idag. Nästan. Brynäs hade inga som helst problem med att vinna heller, så det har varit en bra sporthelg för min del...



Av Peter - 23 mars 2008 14:21

Jag vaknade 03:50 i morse, en hel timme före klockan och jag kände mig allt annat än utsövd. Inte kunde jag somna om heller, jag låg och vred och vände på mig i sängen och kikade på klockan hela tiden. Det är nog inte bara smått irriterande utan väldigt mycket irriterande... Jag har varit hur trött som helst under förmiddagsskiftet, men nu har jag kommit hem och känner mig mycket piggare. Fabriken har den effekten på mig, det söver mig liksom när jag kommer dit. Ibland kan man vara hur pigg som helst hemma, men så fort man kommer in där så håller man på att svimma av trötthet...


Men nu har jag bänkat mig i soffan igen. Man United - Liverpool har snart avspark och jag missar inte den matchen. Ursäkta Brynäs men ni får klara er utan min support i tv-soffan idag. Man United - Liverpool är på liv och död, Brynäs - Rögle bara om en plats i Elitserien kommande säsong. 

Ovido - Quiz & Flashcards