Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Peter - 30 mars 2008 21:50

Jag kommer med all säkerhet att somna som en stock ikväll. Det var nära att jag somnade när jag nattade Oskar, eller jag somnade, men blev väckt av junior som talade om att jag inte fick blunda... Nu sover han och jag är vaken och får titta på sista perioden i hockeyn, fast den perioden är ju snart slut den med, och jag gillar det faktum att Färjestad förmodligen är på väg att missa sm-final i år. Fotboll har jag tittat på idag också, och det var väl kul det med. Allsvensk fotboll. Oskar hade somnat precis när matcherna började och jag lät honom sova fast det med största sannolikhet blir en sen kväller då, vilket det också blev, han vaknade när matcherna var slut, och nu sover han alltså igen, hela natten hoppas jag. Det ska jag göra i alla fall. Imorgon ska vi åka tåg med honom, för han blev så ledsen igår när jag och B skulle åka tåg och inte han fick följa med, men imorgon får han åka med mamma och pappa och dt är han nöjd med...

Av Peter - 30 mars 2008 13:28

Har ni aldrig smakat den Tahländska whiskyn Mahkong, så gör det inte heller, ni kan bli blinda... Vi satt på puben igår och fick syn på att dom sålde den där för 12 kronor/cl, billigt tänkte vi och provade, men det skulle man som sagt inte gjort. Det var nog det äckligaste jag druckit, och det nästäckligaste måste vara den där bananölen jag provade igår också...


Förutom det och att Brynäs förlorade var det en bra dag, roligt och trevligt, och det känns idag... Idag börjar Allsvenskan i fotboll också, det ska bli roligt att den äntligen kommer igång, jag ska väl kanske kika på Halmstad - Gefle idag, om jag hinner. Fast Allsvenskan börjar inte på riktigt förrän imorgon då Blåvitt spelar, den matchen ska jag med all säkerhet se...

Ovido - Quiz & Flashcards