Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Peter - 13 mars 2008 22:20

Nä, det blir ju inte det... Precis när man bestämt sig för att inte jobba någonting alls imorgon natt kommer våran prodledare in och säger att han vill att jag jobbar åtminstone halva natten, för det skulle underlätta eller göra en jävla skillnad som han sa... Übersnäll som man är så ställer man upp... Men det är okey, det såg ut som om det skulle kunna bli "bra" körning där imorgon natt, så jag klagar inte allt för mycket. Men det kommer förmodligen att bli en jobbig lördagmorgon...

Av Peter - 13 mars 2008 16:34

Det här var ju intressant... Jag behöver alltså inte sms-blogga när jag bara har tillgång till mobilen... Jag kan göra som på datorn liksom, fast det är mer tidsödande, men det går om jag måste. Och när jag som nu sitter på jobbet så har jag ju inget annat än tid... Från det ena till det andra så bestämde jag precis att jag inte tänker jobba någon halv natt imorgon...

Av Peter - 13 mars 2008 10:15

Som jag befarade så blev man utan biljett till matchen, men det var väl skitsamma egentligen, den sänds väl antagligen på tv i alla fall, och så slipper jag ju åka till dalarna...

Av Peter - 13 mars 2008 10:03

Sitter här och väntar på att jag ska få beställa biljetter till Leksand - Brynäs i kvalserien, men väntetiden är över 15 minuter och när man kommer in så blir man väl ändå utan biljetter... Det passade bäst med match för mig på långfredagen, jag jobbar förmiddag. När Brynäs har  hemmamatch mot Leksand så jobbade jag natt. Det kan ju gå det med, det finns chans att hinna till jobbet i tid efter matchen, men det blir ju lite stressigt.


Ja, jag sitter ju inte bara här vid datorn och väntar och gör ingenting, jag tvättar också, och gör en köttgryta som kanske hinner bli färdig till lunch. Sen ska jag ut och jobba eftermiddag igen. Sista skiftet innan min bandyfinalsemster. Tror jag. Jag vet inte om jag ska jobba halva natten på fredag i alla fall, jag är lite snål... Vi får se, jag hinner tänka på det ett tag till.

Ovido - Quiz & Flashcards