Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Peter - 14 mars 2008 20:39

Nu sitter jag och väntar igen... Den här gången på att få åka iväg till jobbet och jobba min halva natt. I vanliga fall skulle jag ligga och sova nu, om jag skulle jobba en hel natt. Jag brukar göra det. Sova mellan 18:00 och 21:00 Jag klarar inte av att jobba nätter annars. Men nu ska jag bara brottas med en halv natt och då tror jag det går bra utan sömn, och det är bara att hoppas på att man kan somna sen när man kommer hem i tvåtiden inatt. Somnar jag ska jag sova till halv åtta hade jag tänkt, eller om Oskar vaknar före så blir det tills han vaknar alltså... Det är svårt att veta när han tänker vakna liksom, det är sällan han vaknar när jag vill att han ska vakna.


Nu ringde min kusin, han som är målare i Karldstad, och tyckte vi skulle sammanstråla i Uppsala imorgon, han kommer upp för att se bandyfinalen också, så vi sammanstrålar väl hos Kuggis först då innan vi går ut och känner på stämningen på stan. Jag tycker inte den där riktiga finalkänslan har infunnit sig än, det är lite oroande, men den kommer nog efter ett par sillar imorgon...

Av Peter - 14 mars 2008 13:33

Jag fick bara biljett till Brynäs - Malmö. Det får duga, det är ju trots allt en lördagsmatch och det brukar vara lite roligare då...

Av Peter - 14 mars 2008 10:12

Jag gör ett nytt försök att få biljett till Brynäs - Leksand idag. Klockan 11:00 släpper Brynäs sina biljetter till hemmamatcherna, får jag ingen biljett till just den matchen duger det bra med Brynäs - Malmö också. Det är en lördagsmatch och jag är ledig. Tro´t eller ej...



Ovido - Quiz & Flashcards