Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Det Höll

Av Peter - 23 november 2008 20:59

Ryggen höll i alla fall för innebandykorpen. Vi spelade en match nu på kvällen och det gick bra. Vi vann mot kommun med hela 9-3, det blev en rejäl urladdning i sista perioden då vi gick från 3-3 till slutresultatet... För mig gick det väl så där, två målpass gjorde jag, ett för oss och ett till dom, jag är inte riktigt bekväm med innebandyklubba och den fladdriga bollen, jag föredrar riktiga grejer, alltså riktig bandy, men det går ju inte att spela här på orten och det kanske jag inte skulle ha gjort i alla fall, man är ju inte så ung längre.. Men det är kul att spela innebandy också, och korpen är en lagom nivå för mig :) Fast ibland tror man ju att vi spelar på en helt annan nivå, en del är ju alldeles tokiga...


Sjukgymnasten sa att jag kunde spela, men inte om det gjorde ont, och det gjorde inte, men vi får väl se imorgon kanske... Jag kollade på en annan innebandymatch innan jag åkte och spelade själv. Det var faktiskt den första "riktiga" match jag någonsin sett, och jag skulle inte sett den heller om det inte var för att Henke Larsson var med... Och han fick spela också och gjorde inte alls bort sig. Annars såg det väl inte så annorlunda ut mot våra korpmatcher tycker jag.

 
 
Tvärslå

Tvärslå

24 november 2008 01:08

Krya o lev väl

http://www.tvarsla.blogspot.com

 
kentAA

kentAA

24 november 2008 16:06

Gör du några pyttsar eller är du bara en stadig buffelback?

http://kentaa.hoforspoker.se

 
Ingen bild

KoppTe

24 november 2008 16:22

Har vissa misstankar om att tempot på tv-matchen var något högre än det tempo som var i matcherna uppe i Värna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 10 december 2008 09:27

Det här blir det sista inlägget på den här bloggen, jag flyttar hit; http://petersbloggerier.blogspot.com och fortsätter som om ingenting har hänt. Jag trivs bättre där borta liksom. Jag ber om ursäkt till alla som läser här ifall det ställer till li...

Av Peter - 9 december 2008 11:28

Matchen igår alltså... Jag som hade satsat pengar på att Brynäs skulle vinna borta mot Frölunda, men matchen hinner knappt komma igång innan BIF ligger under med 3-0... Brynäs var nästan lika dåliga som domaren, men BIF repade sig lite, det gjorde in...

Av Peter - 8 december 2008 18:38

Måndag. Måndagar brukar ju inte vara några höjdardagar och det har den här måndagen inte varit heller. Det har inte hänt nåt särskilt spännande. Vi var ute och med Oskar så han skulle få åka lite skidor, men det gick inte så bra... Skidorna "vickade"...

Av Peter - 7 december 2008 21:24

Jo, det blev en sväng till Furuviksparken idag. Oskar ville träffa tomten så vi åkte dit och kikade på julmarknaden. Sonen fick träffa tomten och sitta i knä på honom, och naturligtvis strejkade min kamera, det fanns inget objektiv monterat stod på d...

Av Peter - 7 december 2008 10:12

Vi kanske åker till Furuviksparken på julmarknad idag. Vi har inte bestämt oss än, men det verkar som om det skulle vara sista chansen före jul nu... Oskar och hans mamma är på simhallen och minisimmet för sista gången den här terminen, jag stannade ...

Ovido - Quiz & Flashcards