Alla inlägg den 12 november 2008

Av Peter - 12 november 2008 22:39

Ja, det blev så... Prodledaren kom in och frågade hur vi skulle göra i helgen, jag sa att jag kanske kunde komma ut på lördagen och bygga stolar då, men det gick inte till på det viset, "någon" skulle tydligen göra en lista på vad var och en skulle göra, så då blev valet enkelt. Det blir två föräldrardagar för min del, och jag känner mig oerhört nöjd med det valet. Så nu är jag ledig fram till tisdag förmiddag. Vad skönt.

Av Peter - 12 november 2008 10:39

Äntligen börjar man känna sig som människa igen. Oskar sov hela natten, till åtta i morse, storartat, det var nästan så jag själv var på väg att gå upp en timme före honom, men jag passade på att slumra lite tills han vaknade. Så här skulle det vara varje dag...



Ovido - Quiz & Flashcards