Alla inlägg den 3 november 2008

Av Peter - 3 november 2008 22:07

att Kalmar FF tar guldet i Allsvenskan. Trots att Elfsborg vann idag, så leder ju Kalmar med tre poäng och åtta mål, det ska väldigt mycket till om KFF skall tappa det här. Jag tänker sträcka mig till att säga att Kalmar blir värdiga mästare, men jag tänker inte gå så långt som Marcus Birro och säga att dom kanske är dom värdigaste mästarna någonsin, för det vet ju alla att dom inte är. Men i år är dom värdiga mästare, det kan nog alla hålla med om. Tyvärr har IFK Göteborg gjort en för alldeles för ojämn säsong, man har ju inte ens slagit Ljungskile, och då vinner man inte sm, men en tredje plats känns i alla fall helt okey, det kan jag leva med över vintern till nästa säsong drar igång, och får dom behålla dom flesta spelare så vinner dom nästa år istället. Förkylningen börjar ge med sig och man känner sig lite som människa igen, imorgon när jag vaknar så är det nog ännu bättre. Hoppas jag. Och är jag riktigt pigg då så ska jag byta däck på bilen, det skulle kännas lite tryggare med vinterdäck nu.

Ovido - Quiz & Flashcards