Alla inlägg den 30 november 2008

Av Peter - 30 november 2008 21:32

Nä, det blev inget mål för mig i innebandykorpen idag heller, men det kommer... Vi vann i alla fall. 8-4... Vi var lite dåligt med folk så jag fick spela nonstop på backplats, men det gick ju inte, jag var tvungen att få lite avbyte, så i sista perioden fick jag spela som anfallare, och fick byten med jämna mellanrum så  man hann andas lite. Det går ju liksom inte att spela en hel match med ett backpar, eller jag kan inte i alla fall, jag  måste pusta ut och tippa i mig vatten ibland.


Imorgon ska jag upp tidigt igen, jag ska ner till systembolaget och köa för en whisky. Dom får bara 12 flaskor av Mackmyras special 01, så det gäller väl att vara där i tid. Dom kommer att släppa sex olika igen, så jag tänkte vara med från början nu. Fast egentligen känner jag inte alls för att sitta där i flera timmar, så jag kanske struntar i det...

Av Peter - 30 november 2008 07:06

Så blir det ju ibland... Fast jag tycker ändå att jag fick sova hyfsat länge idag ändå, ända till halv sju... Man bestämmer ju liksom inte själv när det är dags att vakna nu för tiden. Första advent är det också, ljusstakarna och stjärnorna är redan på plats. På eftermiddagen nån gång så får vi gå ner på byn och hälsa på tomten innan det är dags för innebandymatch igen. Vi ska spela mot Räddningskåren, nykomlingar i serien, och dom är så dåliga att det finns risk för att jag kommer att göra mål också.


Det blev att jag jobbade ändå igår, trots att vi inte körde, det blev målning och städning istället, och fika. Lättförtjänta pengar kan man tycka, men det är ju bara för dödstråkigt. Idag blir det en föräldrardag istället.

Ovido - Quiz & Flashcards