Alla inlägg den 6 november 2008

Av Peter - 6 november 2008 11:37

Som tur var var ryktena om 3-skiftet falskt alarm, det var någon som "missuppfattat" vad några andra pratade om, vad några andra sa var att vi skulle köra treveckors cykler från grova grejer till granna, då fick någon panik och trodde vi skulle gå ner till 3-skift... Så kan det vara. Nu kan man sova lugnt igen.


Sovit lugnt har inte jag gjort efter nattskiftet. Jag var trött när jag kom hem, somnade ganska bra men vaknade flera gånger innna Oskar åkte till dagis, sen höll hans mamma på och slamrade ett tag innan hon åkte till jobbet, och när det äntligen blev tyst, då kommer sopbilen och tömmer tunnorna, då gav jag helt enkelt upp. Knappt fyra timmar har man sovit... Men inatt hoppas jag på att få vara ledig, jag ska ringa ner till fabriken och höra om dom fått ut någon istället för mig. Vi åker ju på kryssning imorgon och bussen går ganska tidigt, så måste jag jobba så blir det inte ens fyra timmars sömn innan vi ska iväg...


Artistutbudet på båten i år är väl sådär... Dom jag ska se kan jag se allihop i alla fall, utan att dom krockar med varandra. Det är ju bra. Eldkvarn startar kvällen, sen kan man fortsätta kika ett tag på samma scen, på Asoka, efter dom blir det scenbyte och Stefan Sundström, och direkt efter honom måste man ju se MA Numminen. Orkar jag på fredagnatt så måste man ju lyssna på Cecilia & the happy happies, husbandet på båten, dom är riktigt jävla bra. På tillbakavägen på lördagen är det bara att relaxa i Fun Club, Pugh spelar först och efter honom Contact. Det blev lite ändå verkar det som... Jag saknar Dag Vag och Anders F Rönnblom i år, men jag får se dom senare istället...

Ovido - Quiz & Flashcards