Alla inlägg den 7 november 2008

Av Peter - 7 november 2008 20:20

Står och lyssnar på Eldkvarn efter en suverän buffe... Eldkvarn är inte lika suveräna, dom har börjat segt som få. Hoppas det blir bättre, annars får Stefan Sundström och MA Numminen rädda kvällen... Eller alkoholen...

Av Peter - 7 november 2008 16:02

Okey, vi har kommit fram till terminalen, jag har försökt skicka mms till bloggen men det verkar inte funka. Vem vet dom kanske dyker upp. Vi har det bra i alla fall. Sundström gled förbi nyss, jag ser fram emot hans spelning...

Av Peter - 7 november 2008 07:44

Jodå, jag blev tvungen att jobba inatt, men bara några timmar, dom hade inte lyckats få ut någon och jag förstår det. Vem vill jobba natt? Och han som sa, när jag träffade honom på "bruket", att han skulle jobba, -jo det är lugnt det, han kom ju naturligtvis inte, så det var bara att åka ner och jobba. Tre timmar blev det sen fick jag gå hem, det var lugnt och inga omställ i mitt verk. Nu är man uppe och ska göra sig klar inför kryssningen, eller först bussfärden till Stockholm... Jag skickar väl lite bilder under färden skulle jag tro... Hej då, ifall båten skulle gå under och vi inte hörs mer...

Ovido - Quiz & Flashcards