Alla inlägg den 10 november 2008

Av Peter - 10 november 2008 19:24

Det tar på krafterna att åka båt har jag märkt. Man har inte blivit sig själv riktigt än. I morse när jag skulle upp till förmiddagskiftet trodde jag inte det var sant. Men det var det. Det är väl åldern. Kanske. Men ändå kommer jag att göra om det nästa år. Man kan ju låta bli vissa saker under resans gång, men det tänker jag inte heller göra, det är värt att vara lite sliten så här efteråt, man kommer ju igen till slut i alla fall...


Jag har en önsktlista på band jag vill höra nästa år, den ser ut ungefär så här;

  • Dag Vag
  • Nationalteatern
  • Pugh
  • Stefan Sundström, helst med band
  • Perssons Pack, dom måste ju vara med nån gång.
  • Baby Grandmothers
  • Olle Ljungström
  • Fläsket Brinner
  • Träd Gräs & Stenar
  • Kjell Höglund (med Johan Johansson t ex)
  • Anders F Rönnblom
  • Eldkvarn
  • Contact
  • Cecilia & the Happy Happies
  • MA Numminen (måste ju få vara med)

Det skulle ju bli en riktig höjdarbåt...

Ovido - Quiz & Flashcards