Alla inlägg den 18 november 2008

Av Peter - 18 november 2008 18:20

Det har varit lugnt idag bara. Lämnade Oskar på dagis åkte hem och lade mig soffan och väntade på att klockan skulle bli tio så jag kunde ta mig ner på "bruket" och handla VoltaretT, fruktansvärt bra värktabletter mot ryggont säger dom på reklamen, och ja, dom var hyfsade, men jag vet inte om dom är bättre än andra. När jag var där nere så passade jag på att hämta min nya mobil också, en Sony Ericsson C905 med 8,1 megapixelkamera. Det ni... Den har jag utforskat på bästa sätt idag. Och så har jag eldat upp lite värme i huset, det är härligt att elda så det gör jag, kanske lite för mycket ibland... Nu skulle jag varit på obligatorisk information och julbord med jobbet, men eftersom jag inte ska jobba imorgon heller så lät jag bli, jag är ju sjukskriven liksom, och jag kan vara utan både infon och julbordet, istället ska jag kika på Djurgården - Brynäs på tv:n, det är bättre underhållning.


Imorgon blir det en sväng till sjukgymnasten för att fixa till ryggen, det kanske inte går på en gång, men lite bättre hoppas jag på att bli i alla fall, så man kan gå ner och jobba, jag behöver löningarna och då vill jag ha så mycket som möjligt. Men vinner jag drömvinsten imorgon kväll så blir det inget mer  arbete för  mig, någonsin...

Ovido - Quiz & Flashcards