Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Peter - 31 maj 2008 19:45

deklarerade Oskar när han skulle vara med och springa sitt första lopp. Fram = Först. Jaha, tänkte vi som inte trodde att han ens skulle springa när det kom till kritan, men det gjorde han. 600 meter var det för dom minsta, han var inte fram, men inte sist heller. Jag kunde inte närvara då jag skötte mina sysslor på fabriken, men fick rapport både från farmor och mamman att det hade gått strålande. Jag tycker det bådar gott inför framtiden när han redan har börjat utveckla en sån tävlingsinstinkt. Han ska vara fram!


Här kommer Oskar ångande på upploppet framför stora läktaren med tak. Jag tycker det ser lysande ut. Tänk sen när han får utveckla dom där stegen på en fotbollsplan, vi kommer att bli rika.


Och så här glad och stolt är man när man får sin första medalj. Jag längtar till den dagen han lyfter Champions Leaguebucklan iklädd Manchester Uniteds matchställ. Då kommer jag att gråta glädjetårar.


Foto: Mamman

Av Peter - 31 maj 2008 12:25

Skryter ni om att det är varmt ute, ni som kan vara där, och tror att jag är avundsjuk kan jag bara tala om att vi har mycket varmare här inne på fabriken...

Ovido - Quiz & Flashcards