Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Peter - 27 maj 2008 12:55

Jo, igen, fast med en annan telefon. Den är trasig. Jag har en mobil med touchknappar, dom har lagt av, och man måste ha dom, så nu blir det till att lämna in mobiljäveln. Dessutom har den raderat allt program i programmappen och i spelmappen. Varför då? Det gick inte att uppdatera programvaran heller. Nu låter jag bara det här abbonnemanget löpa ut, sedan byter jag operatör, det ska dom ha jävligt klart för sig. Den här mobilen har jag inte ens haft ett år, och den andra fick jag lämna in två gånger innan jag bytte ut den. Tre suger. Det är svindyrt och mobilerna verkar funka skitdåligt, i alla fall dom jag får, jag har aldrig hört någon annan som haft samma problem med andra operatörer. Så det blir ett operatörsbyte så småningom.

Ovido - Quiz & Flashcards