Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Peter - 9 maj 2008 23:02

Jag har praktiserat som målare idag. Jag har målat om halva vardagsrummet, och resten får jag ta imorgon. Jag hann inte med nåt mer för jag har ju ett riktigt jobb att sköta också... Jag har varit igång hela dagen känns det som. När jag vaknade åkte jag ner till gymet, när jag kom hem började måla, när jag var klar med det så skulle jag jobba och nu är jag hemma och sitter här och trycker på tangentbordet. Jag är rädd för att morgondagen kommer att se likadan ut, förutom att vi jobbar bara sex timmar då. Sex timmars arbetsdag skulle det vara jämt, men jag kan säga direkt att jag hellre hade jobbat åtta timmar imorgon också, om jag slapp att göra den där tiotimmarsnatten, det är ju för att vi jobbar bara sex timmar på lördagseftermiddagarna som vi måste jobba tio på lördagnätterna. Jävla phitt.

Ovido - Quiz & Flashcards