Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Peter - 12 maj 2008 16:36

Oskar och jag åkte iväg till S-viken och gick på badhuset där, vårat är ju stängt redan, komunen spar pengar... Vi badade i en och en halv timme innan vi gav upp, och bytte om och åkte till den där hamburgerrestaurangen och käkade lunch med Oskars farmor. Sen åkte vi hem igen. Oskars mamma kom hem, och dom åkte till IKEA med Oskars mormor, jag tog en promenad runt dammen/sjön igen, det gäller att ligga i nu för vågen går åt rätt håll, och jag tänker inte ge upp förrän jag nått min målvikt och jag persat i Kortvasan :)


Nu tänker jag passa på att sova några timmar, innan fotbollen börjar. Tyvärr hinner man inte se färdigt matchen för jag ska ut och jobba natt... Men jag tror jag tittar färdigt ändå, jag kommer några minuter sent men vad fan, det är ju Blåvitt som spelar och det får dom ha överseende med...

Ovido - Quiz & Flashcards