Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Peter - 31 augusti 2008 17:14

Snart har min sista lediga dag för den här gången gått... Imorgon kliver man in i tunneln igen och kommer inte ut förrän nästa sommar. Jo, om en månad åker vi ju till Spanien i alla fall. En hel vecka, men efter det finns det ingen återvändo, då är det bara att bita ihop och kämpa sig fram till sommaren 2009. Det ska väl gå det med... Jag lyckades inte vinna drömvinsten på Lotto & Joker igår heller, 131 kronor fick jag i alla fall på Lottokupongen, men det fattas ju lite för att jag ska kunna sluta arbeta och gå i pension, men jag ger inte upp.


Imorgon är det vägning också, ska bli kul att se om mitt nya liv gett något resultat. Två gympass har det blivit den här veckan och tre långpromenader i hyfsat tempo. Idag gick det tungt som sjutton, kanske för att jag sov lite dåligt inatt, och igår så gick jag samma sträcka på bara en minut sämre tid, och då stannade jag och pratade med en släkting efter slingan också... Nu börjar man ju jobba så då blir det väl till att pussla för att få ihop passen, men ska nog gå... Den 20 februari går Kortvasan och då ska jag vara i form helt enkelt. Eller också blir det Halvvasan, jag har inte bestämt mig riktigt än...

Ovido - Quiz & Flashcards