Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Peter - 26 augusti 2008 16:57

Kom på att det är sista veckan jag är ledig nu... Och jag som inte ens haft någon sista vecka ångest, men det kommer väl nu. På måndag börjar allvaret igen, ända till nästa semester, ja fast med ett litet avbrott för spanienresan i oktober, men sen ska det väl rulla på. Dag ut, dag in...

Av Peter - 26 augusti 2008 14:36

Jag har fått en flygande start på mitt nya liv, tog en promenad i morse på över en timme. Lite jobbigt var det och konditionen är inte på topp kan jag säga, men den kommer den med. Jag har ungefär ett halvår på mig och det ska jag väl kunna klara av. Tror jag.


Här är i alla fall dagens aktivitet, imorgon blir det vila för då åker sambon till Sthlm och shoppar, och jag och Oskar stannar  hemma. Lika bra är väl det, jag har ju snart gjort av med min lön, nä inte riktigt men jag gjorde ju ett jackfynd igår som inte gick att motstå.

Ovido - Quiz & Flashcards