Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Peter - 29 augusti 2008 18:27

..av friidrott under os.. Men ikväll är det Golden League och då måste man ju bänka sig igen för att se Sanna Kallur ta revanch. Sambon sa förresten att vi mötte hennes tränare i Falun idag, jag ser aldrig någonting, men det kanske stämmer, Sanna kanske bara har Grycksboexpressen med sig i Zürich idag. Vi åkte tåg till Falun, Oskar ville det bara för att jag råkade berätta att hans kusiner skulle göra en lång tågresa idag... Så vi gjorde en tågresa på 20 minuter dit, och 20 minuter hem, fast vi gick ju omkring lite i staden innan vi åkte hem.


Min ritplatta är installerad, jag hämtade den igår innan vi åkte på fotboll, då hann jag inte testa den, och har inte testat så mycket idag heller, men det lilla jag har lekt med den har varit underhållande, jag ska fortsätta sen när Oskar sover, eller rättare sagt efter friidrotten på tv...

Ovido - Quiz & Flashcards