Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Peter - 23 augusti 2008 21:49

Vi har skjutsat hem Oskars kusin till Västerås igen, och när vi var där passade vi på att shoppa lite. En ny postlåda på Bahaus, en ny bilstol till Oskar och sen gick vi in på Media Markt, en helt underbar butik som har allt jag vill ha, men jag köpte inget, ett batteri bara... Jag var ute efter ett ritbord, men jag avvaktar lite, dom hade lite dåligt med såna, eller i alla fall av det märket jag är ute efter, jag får leta vidare på nätet tror jag. Nu är vi hemma i alla fall...

Av Peter - 23 augusti 2008 08:35

Jörgen Persson kunde inte stå emot den kinesiska pingpongroboten, men fan vad bra han spelade ändå. Det var bara det att roboten var programmerad för att retunera Jörgens servar otroligt bra så han fick försvara sig hela tiden, det var synd för i robotens servar spelade Jörgen bra, nu fick han stryk med 4-1 i set, 11-9, 11-9, 9-11, 11-7, 11-9. Jämt så det förslår. Man kan säga att det var i sin egen serv Jörgen förlorade matchen, och pingpongroboten och hans programmerare såg riktigt lättade ut efter matchen. Nu väntar bronsmatch och jag hoppas och tror att han kniper en medalj han saknar. OS-Medaljen.

Ovido - Quiz & Flashcards