Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Peter - 20 juni 2008 10:41

Önskar jag alla mina bloggvänner, och andra också för den delen. Det blir lugnt, sambon jobbar natt och Oskar vaknar samma tid imorgon som alla andra dagar, och då vill man ju vara pigg. En whisky till min tårta ska jag ta i alla fall, dom hör liksom ihop, en tårta i Mackmyraanda skall ätas tillsammans med en Mackmyrawhisky. Vi börjar firandet på Gammelgården i Torsåker, så att barnen får dansa lite runt midsommarstången, sedan fortsätter vi hos mor och far, och Oskar och jag avbryter när sambon ska åka hem och sova sig pigg inför nattskiftet. Det är ändå ingen riktig midsommar liksom, nu när man inte är och firar uppe i stugan, det är bara där det är midsommar på riktigt, men man får väl göra så gott man kan ändå... Nästa midsommar jobbar jag... Ha det bra alla!

Ovido - Quiz & Flashcards