Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Peter - 12 juni 2008 17:26

Var det att sova middag. Gick och lade mig efter att ha luftat skavsåret och tvättat bort smeten som var på det, jag sov till nyss ungefär. 2,5 timmar välbehövlig sömn efter jobbet. Jag kunde göra det idag eftersom jag är alldeles ensam hemma, ända till imorgon, så imorgonbitti får jag sova tills jag vaknar själv också. Det är lyx, men ändå är det tomt utan Oskars tjoanden här hemma.


Förkyld börjar man bli också, jag har rejält ont i halsen och ena örat. Det är inte riktigt bra, jag ska inte bli sjuk nu, för på lördag ska vi åka till Eskilstuna Zoo med en resa som anordnas av fritidsklubben på fabriken, och vi ska ha brorsans barn med oss också, och dom kanske inte blir så glada om farbror ligger sjuk då... Men jag tar en whisky ikväll till fotbollen igen, så ska det nog gå över. Whisky rår på det mesta i bakterieväg, men jag använder det bara för invärtes bruk, annars kunde jag ju hällt på lite på skavsåret också, men så funkar det inte...

Ovido - Quiz & Flashcards