Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Peter - 13 juni 2008 09:08

Här hade man sett fram emot en riktigt skön sovmorgon, men av det blev det inget. Det va ingen som väckte mig eller så, jag bara vaknade av mig själv. Kvart över sju... Och kunde inte somna om, så jag gick upp, kikade på nyhetsmorgon, käkade frukost osv... Det är så typiskt, när man kan och får sova, då är det omöjligt, men när man måste upp skulle man kunna sova hur länge som helst.


Igår kväll hade jag tänkt lägga mig tidigt, och läsa en bok kanske, men jag började kika på den sena em-matchen mellan em:s två sämsta lag, Österrike - Polen, men det visade sig vara en fantastiskt bra match så jag blev tvungen att fortsätta titta på den. Polen tog ledningen som såg ut att hålla sig, men så fick Österrike en straff på övertid och kvitterade. Det har blivit många övertidsmål i det här mästerskapet, om lagen hade gett fan i det så hade jag legat i topp på em-tipset känns det som, men nu går det åt pipsvängen istället. Men övertiden ingår ju i spelet det också... En minut efter första halvlek, och tre efter andra, det verkar vara lika obligatoriskt som övertidsmålen... 

Ovido - Quiz & Flashcards