Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Peter - 18 juni 2008 20:01

Ställ klockan på ringning, fick jag en uppmaning om igår kväll. Jag skulle till hälsocentralen för att ta lite blodprover. Behövs inte, Oskar vaknar lååångt före i alla fall. Ja, säkert att han gjorde. 08:25 skulle jag vara där, 08:10 vaknade sonen, det är ju typiskt när han annars vaknar strax efter sex nångång. Men jag hann och dom fick sina rör med blod. Det var ju i och för sig bara bra att jag vaknade så sent, jag fick ju inte äta frukost i alla fall och hade varit fastande sedan kvällen före, så det var perfekt att åka ner och tömma ur sig lite blod och åka hem och käka frukost.


Snart ska Sverige försöka ta sig vidare till kvartsfinal i EM, det räcker med oavgjort och det kanske dom klarar, men lätt blir det inte, tror jag. Titta ska jag göra i alla fall. 

Ovido - Quiz & Flashcards