Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Peter - 22 januari 2008 09:34

Det verkar bli värre och värre att lämna Oskar på dagis... Idag var det knappt jag fick med honom hemifrån, han skrek som en stucken gris och själv känner mig sig som världens värsta människa... Skorna skulle han inte ha på sig så jag fick sätta in honom i bilen utan, och stressad som man var så glömde jag hans skorna hemma, så jag lämnade in honom och åkte hem och hämtade skorna och tillbaka igen.


Lämningen gick bättre än att få med honom hemifrån i alla fall. Det brukar gå bra för det mesta, trots att han aldrig vill åka till dagis. Han satt på soffan där innen i lekrummet när jag kom tillbaka med skorna, och jag tror han fick syn på mig när jag var på väg ut igen, men jag hörde inget illvrål så det gick nog bra det med. Man känner ju sig värre än världens värsta människa när man lämnar honom såna här dagar då han egentligen inte behöver vara där. Han har bara "extratid" för att det inte ska bli så där jobbigt för honom när han verkligen behöver vara där. Tre timmar ska han vara där idag och leka med barnen som inte alls är roligt sa han när vi åkte.


Men jag vet att han tycker det är kul att leka med dom andra barnen, men jag känner mig i alla fall som världens värsta människa för tillfället.

Ovido - Quiz & Flashcards