Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Peter - 1 januari 2008 11:15

Det blev knappast någon bra start på det här nya året. Efter trevligt umgänge med god mat igår kväll blev vi tvugna att bryta upp efter att vi skjutit in det nya året med raketer. Oskar orkade inte vara med ända fram, men han kämpade tappert tills han slocknade en kvart före tolvslaget. Så långt var allt bra, men jag fick inte många timmars sömn innan jag skulle åka och jobba. Jobba på en nyårsdag... Det är första gången i mitt liv jag gör nåt sånt. Trött som ett as...


Jag ställde klockan en timme senare än vanligt för att få sova så länge som möjligt. När den ringde var det bara att hoppa i kläderna, packa väskan, in i bilen och rulla ner till fabriken, och här är jag... 2,5 timmar till innan man får masa sig hem och vila lite. Kanske. Det blir i alla fall en tidig kväller idag... Så, som sagt det nya året kunde ju börja bättre, men en sak vet jag i alla fall, det blir bara bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards