Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Peter - 17 januari 2008 19:13

Det är helt omöjligt att få i Oskar sin penicillin... Jag tror jag försökt allt nu men det går bara inte... Det var nästan bättre med den flytande varianten där man tog den där sprutan och sprutade in i munnen på honom. Även om han fräste ut det mesta måste han ju fått i sig lite i alla fall. Som det är nu får han INGENTING. Jag visade honom idag hur jag tar min (mag)medicin, en hel tablett med vätska och han provade faktiskt att göra lika, men fick inte ner den direkt så han spottade ut den igen... Han fick i alla fall inga kväljningar så det kanske går till slut...


Sambon hade varit i Falun igår och där hade dom en rejäl klockrea på Ur & Penn. 50% rabatt på klockor, så jag åkte dit idag och kikade och hittade till och med några jag kan tänka mig. Det var bara det att det var metallarmband på allihop... Och det kan inte jag ha på mina håriga armar. Det skulle vara ifall jag rakade vänsterarmen från handleden och en halvdecimeter upp. Jag frågade i butiken om det gick att byta armband, och det gick det, men det blev fult så det var inget alternativ heller. 

Ovido - Quiz & Flashcards