Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Peter - 3 januari 2008 22:31

Jag känner mig lite småstolt över mig själv. Jag har gått till och från jobbet två dagar i rad, men jag är inte nöjd med det utan jag tänker fortsätta också. Jag har blivit miljövänlig efter nyår. Men dom kommande två skiften skiter jag fullständigt i miljön, då kommer jag att åka bil, bara därför att jag måste hem så fort som möjligt för att skicka ner sambon till fabriken som har förmiddagshelg, och efter det ska jag köra Oskar till dagis innan jag själv kan åka hem och sova efter nattskfiten, men sen kommer promenaderna att fortsätta är det tänkt. Promenaderna tar knappt en halvtimme ner till fabriken och drygt en halvtimme hem, det är ju då jag måste bestiga det vettlöst höga berget, det är mycket enklare ner... Det här är starten på mitt nya liv...



Ovido - Quiz & Flashcards