Alla inlägg den 28 september 2008

Av Peter - 28 september 2008 21:19

När jag kom till jobbet satte jag mig och kikade lite på blocket, och där var det en sån där som jag skulle vilja köpa till sonen. En elbil med två växlar framåt och en bakåt. 400:- skulle dom ha för den. Som hittat. Framlyktorna saknas visserligen, men det får man ta för det priset. Jag har inte sagt nåt till hans mamma, hon får se den när jag har hämtat den i Gävle imorgon förmiddag. Jag passar på när hon jobbar :)


Spelningarna i Sandviken jag såg igår var bra. Fast jag vet inte om sandvikarna själva uppskattar Perssons Pack och Dag Vag så mycket. Dom begriper väl inte bättre helt enkelt. Då Pugh spelade var det i alla fall mycket folk som tittade och lyssnade då var det lite drag. Men när Packet spelade så surrades det så till den milda grad att dom nästan överröstade bandet, trots att dom spelade högt... När Dag Vag dök upp så började det tunnas ut med folk. Synd för dom var kanonbra som vanligt. Det var lite synd att dom bara hade 45 minuter var, jag hade velat se mer av alla. En kul kväll blev det i alla fall och idag har jag haft ont i huvudet...

Ovido - Quiz & Flashcards