Alla inlägg den 11 september 2008

Av Peter - 11 september 2008 18:37

Det blev 2-0 till sverige mot finland landskampen här på byn, det var 18-årslaget som spelade. Oskar tyckte väl det var så där, han plaskade mest i en gigantisk vattenpöl så byxorna blev dyblöta, i andra halvek fick jag honom att sitta i vagnen i nästan 45 minuter, en korv med bröd och en liten chipspåse gjorde susen. Matchen var betydligt bättre än den jag såg på tv igår... Tyvärr fick vi inte se Jakob Johansson från änglarna idag, men Mathias Ethéus var med och var mycket bra. Bäst tycker jag. Alla änglar är bäst.

Av Peter - 11 september 2008 10:42

...och väntar på rörmokaren som aldrig kom igår. Han ringde på kvällen och sa att det "strulat" så han skulle komma idag istället, vid lunchtid... Vid lunchtid ska jag på fotbollslandskamp, jag och Oskar så då får han klara sig själv här hemma.


Jag har hunnit med att lämna sonen på dagis, fast han inte ville idag, och så har jag kört ett pass på gymmet, varit och handlat och nu sitter jag här igen. Det är min sista lediga dag för den här gången, imorgon börjar jag jobba igen, sju skift sen fem dagar ledigt, sen sju skift igen, sen blir det en vecka i spanien.

Ovido - Quiz & Flashcards