Alla inlägg den 22 september 2008

Av Peter - 22 september 2008 20:43

...lägga in den här, en höjdare.

Av Peter - 22 september 2008 19:40

Jag känner mig nöjd. Jag har minskat sex centimeter runt midjan och gått ner hela 6,7 kilo på fyra veckor. Träningen ger resultat kan man säga. Så det är väl bara att fortsätta kämpa för ett bättre liv. Jag är lite orolig för spanienresan, hur det kommer att gå då, men det finns väl vägar att promenera på där med. Det är värre med maten. Och drycken. Men det går nog bra.


När jag kommer hem så har man öppnat det där konstfrusna skidspåret i Högbo, jag funderar nästan på att åka dit och åka ett par gånger i veckan, men det är lite dyrt... Men man vet ju aldrig när man får riktig snö här heller, det kanske inte kommer nåt alls om man har otur.

Ovido - Quiz & Flashcards