Alla inlägg den 20 september 2008

Av Peter - 20 september 2008 15:06

Läste om ett piller (här) som gör att det mesta smakar bra... Surt blir sött. Men vad ska det vara bra för egentligen..? Kanske jag skulle kunna äta paltbröd och fläsk om jag tog ett sånt där piller, då kunde jag ju vara med på såna middagar hos svärföräldrarna som älskar det där, man skulle kunna vara lite mer social liksom. Jag kanske till och med skulle kunna äta lutfisk i jul... Men jag tror jag står över. Maten får smaka som den gör, och jag äter det jag tycker om.

Av Peter - 20 september 2008 10:04

Är det högtrycket som är här nu? Äntligen i så fall, det har ju varit utlovat i ett par veckors tid nu. Det ser ut som om det ska kunna bli lite sol idag. Härligt! Jag har varit ute och gått mina 6,9 kilometer nu på morgonen. Oskar vaknade kvart i sex så jag passade på att promenera när jag ändå var vaken, så har man det gjort liksom. Det kändes lite segt så där.. Och Sophie Zelmani är ingen bra träningskompis har jag kommit på, det kanske var för att jag hade henne i lurarna som det gick lite sakta, det blev bättre fart sen när jag bytte musik...



Ovido - Quiz & Flashcards