Alla inlägg den 4 september 2008

Av Peter - 4 september 2008 22:45

Jag och en arbetskompis hade varit in på systembolaget för att beställa en whiskyflaska, när jag kom ut och gick upp på parkeringen skulle jag precis säga; kolla här står det en bil med punka... Jag sa aldrig det för i nästa ögonblick insåg jag att det var min bil, så istället sa jag; VA FAN JAG HAR PUNKA!! Skitkul, där fick man stå en torsdag förmiddag på en parkering och byta däck, och det värsta är att i bilarna nu för tiden är det inga riktiga reservdäck, man får hålla tillgodo med ett.. skottkärredäck eller vad fan det är dom lägger i bagaget. På det löjliga däcket och dom tre andra åkte jag direkt upp till däckfirman och lämnade in mitt punkade däck, dom lagade det på en gång, så jag skulle få hämta det efter lunch, men då började jag jobba, så det första jag gör imorgon är att åka och hämta mitt däck och byta tillbaka så bilen blir användbar igen.

Ovido - Quiz & Flashcards