Alla inlägg den 3 september 2008

Av Peter - 3 september 2008 11:25

Inte nog med att man börjar med värsta arbetsperioden efter semestern, vi har ju såna där möten på onsdagar också, då måste vi släpa oss ner i gropen tidigare för att lyssna på en massa prat och titta på overheadbilder som är allt annat än intressanta, för besväret får vi visserligen vara ledig så där en tre skift om året... Idag hade jag nästan tur och glömde att jag måste åka iväg tidigare, men något gjorde att jag kom på det till slut. Varför? Det känns ibland som om jag har bättre saker för mig än att sitta där och glo och sucka mig igenom ett värdelöst möte... Ibland kan det faktiskt hända att vi får höra nåt som vi inte redan hört förut, men dom gångerna är lätträknade. Så där, nu har jag gnällt färdigt och ska äta lite mat innan jag åker ner för berget till fabriken.

Ovido - Quiz & Flashcards