Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Peter - 26 februari 2008 09:55

Har fått ett erbjudande från Mackmyra att följa med på whiskymässa i Ney York i mitten av november. Ett erbjudande som lockar faktiskt. Flyg tur och retur är inte så farligt dyrt, nu väntar jag bara på prisuppgifter från Mackmyra om hotell och inträde till mässan. Dom brukar inte heller vara dyra, eller har i alla fall inte varit på dom resor som arrangerats hittills.


Jag har aldrig varit där borta och lär väl aldrig komma dit sen heller, så det känns som nu eller aldrig. Jag letar resesällskap också, för jag vill inte ge mig iväg själv liksom. Fast jag blir ju inte själv direkt, men ändå, jag vill åka med någon jag känner lite grann i alla fall. New York lockar... Vi får se hur det blir. Det skulle vara roligt.

Ovido - Quiz & Flashcards