Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Peter - 4 februari 2008 08:48

Fördelen med att Oskar somnar sent är att han sover länge, eller ganska länge i alla fall, till åtta sov han idag, och det får man ju lov att säga är ganska länge för att vara han, och det var ju ganska länge för min del också, som skulle gått upp kvart i fem idag. Jag skulle ju ha jobbat om inte Oskar varit sjuk... Annars är ju jag så där morgonpigg och kan vakna före sju ändå, speciellt såna dagar man får sova hur länge man vill, det är konstigt det där. Får man sova kan man inte, får man inte sova skulle man kunna sova hur länge som helst. Känns det som i alla fall.... Nu har vi i alla fall sovit klart och jag ska väl ut skotta bort den förbannade plogvallen.


Man får ju vara glad att dom plogar vägarna, men varför måste dom göra det mitt i nätterna? Igår natt dundrade plogbilen förbi två på natten, och nu i natt var det samma visa klockan fyra... Vi har ju sovrummen mot gatan, så ni kan ju tänka er hur det låter mitt i natten när bilen dundrar förbi med rusande motor och plogen skrapande i backen...

Ovido - Quiz & Flashcards