Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Peter - 23 februari 2008 21:48

Vad fan är det för fel på svenska folket? Hur i helvete kan man rösta "dunkamiggulochblåfrida" till final i melodifestivalen..? Det måste till en förändring, det går inte att ha svenska folket som jury i en sån här tävling, det är ju helt uppenbart, det måste till en proffsjury. Jag är allvarligt oroad över att Frida kan ta hem alltihop. Nu hoppas jag att jag vaknar snart och allt var den värsta mardröm jag upplevt.

Av Peter - 23 februari 2008 14:24

Jag mår inte särskilt bra... Det har varit en jobbig förkylning det här. tidigt i morse kändes det så täppt i luftrören att det var svårt att få luft. Jag låg vaken, och det visslade och rosslade när jag andades, med Oskar tätt intill, jag trodde han sov, och han trodde tydligen att jag sov också. Plötsligt sätter han sig upp och väcker mamman.


-Mamma, det låter som Thomas-tåget...

-Vadå..? lite yrvaket svar från mamman.

-Det låter som Thomas-tåget...

-Vad är det som låter som Thomas-tåget..?

-Pappa... 


Det är kul med lite humor halv fem på morgonen... Sedan gick jag upp och tippade i mig lite hostmedicin och när jag kom tillbaka så hade dom andra somnat om i alla fall, och jag lade mig också och fortsatte att hosta, så till slut tog jag kudde och täcke och gick och sov några rum bort, jag ville inte att Oskar skulle vakna igen och förbli vaken den tiden på dygnet... 

Ovido - Quiz & Flashcards