Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Peter - 13 februari 2008 19:47

Jag tog mig faktiskt ner till gymet idag, min kompis gjorde vågen när jag kom in i omklädningsrummet. Jag kände mig varmt mottagen i alla fall. Det var ungefär ett år sedan jag satt min fot där sist, men nu har jag bestämt mig för att ligga i lite så man blir av med 25 kilos övervikt... Det kändes att man inte varit där på länge, det känns nu också, och man törs ju inte tänka på hur det ska kännas imorgon. Kommer man ur sängen?


Vi skulle ju åka skridskor idag också, men det blev uppskjutet till fredag istället. En kompis ringde och tyckte vi skulle ta med barnen upp till slalombacken och åka pulka, så vi hängde på. Man måste ju passa på att vara ute när solen skiner för en gångs skull. Vi klättrade upp en bit i barnbacken och släppte iväg ungarna som tyckte det var skitkul. Sen klättrade jag upp en liten längre bit och knölade ner mig bakom ratten på Oskars snowracer och satte fart utför. Jag tyckte också att det var skitkul.

Ovido - Quiz & Flashcards