Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Peter - 5 februari 2008 15:34

Jag känner mig dödstrött idag, hur man nu känner sig då, men så här ungefär skulle jag tro. Oskar höll alla vakna till halv elva igår, då somnade han, och jag skulle upp, eller jag gick upp kvart i fem i morse, käkade frukost, promenerade ner till jobbet, jobbade, fick hämtning hem, åkte och handlade, lämnade blod, det sista kanske inte är så bra när man är trött redan, det blir ju inte bättre med en halvliter mindre blod heller, inte för att jag märker nån skillnad, men ändå... Det är bra att lämna blod. Man räddar liv. Och så får man välja en present. Idag valde jag två ölglas, jag ville egentligen ha en ryggsäck, men dom var så fula och ölglas är väl alltid bra att ha tänkte jag...


Ett och ett halvt skift har jag kvar den här veckan, sen är jag ledig. Skitskönt med såna här veckor, synd att det inte kan bli någon vana.  Jag slipper bl a en hel natthelg, jag har tagit semester för jag ska på The Cure på lördag, och då kan man varken jobba fredag eller söndag natt. Jag åker ju till Uppsala på fredag eftermiddag, sen drar vi till Stockholm på lördag, och på söndag kör jag hem igen och skulle väl kunna jobba, men det tänker jag inte... Jag har sett The Cure två gånger varav jag bara kommer ihåg en, den första. Då körde jag en minibuss med kompisar ner, men den andra konserten har jag inte ett minne av, fast jag troligen var helt nykter då också... Eller ett minne har jag, en lång t-shirt med en gigantisk bild på Robert Smith som täcker bröstet och magen. Den ligger ganska oanvänd i någon låda skulle jag tro. Men jag har en rolig helg att se fram emot kan man säga, jag får se en bra konsert, jag slipper jobba nätterna, det kan inte bli bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards