Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Peter - 24 oktober 2008 12:30

Jag har hunnit med mycket sedan jag vaknade... Jag har gjort en fotobok från spanienresan, skickat iväg den och ska få den framkallad, den kommer i min postlåda inom en vecka. Kul. Sen har jag satt in bilder i Oskars album, det var en del för vi hade inte satt in några bilder där sedan i februari... Och så har jag krattat löv på baksidan. Det var ett lager på gräsmattan. Ett tjockt lager. vi har ett stort träd där som är jättefint på somrarna, men när löven ramlar av blir det liksom lite att kratta. Det verkar som om det är miljontals löv på det där trädet... Och nu funderar jag på att åka att köpa nåt att ha på mig ikväll när vi ska ut med arbetslaget och äta ikväll. Det känns som om jag har samma kläder på mig varje gång vi är ute, men nu när jag fick en sån megalön tänkte jag att jag kunde spendera lite på kläder...


Annars är jag bara irriterad över att lägre stående varelser lyckats få Marcus Birro att stänga ner sin eminenta blogg. Det är fan skandal hur vissa kan hålla på, anonymt dessutom. Fegt och ruttet.

Ovido - Quiz & Flashcards